Cztery Łapy

border collies / yorkshire terrier
Tu jesteśmy:

Obóz i zawody sylwestrowe



By   Karolina      01:11      Etykiety: , , , , ,  
Mamy za sobą intensywne kilka dni agilitowe. Było świetnie, szkoda że tak krótko ;)
Jestem z Lucky'ego bardzo dumna - kolejny raz pokazał że potrafi :) Dostałam wiele miłych słów na jego temat, co niezmiernie mnie cieszy, że mój mały yorek wzbudza sympatię u innych :)

Mam po tym obozie kilka przemyśleń i refleksji... Przede wszystkim muszę zastanowić się czy robienie agility z Lucky'm ma sens. On sam owszem, pracować lubi, lecz mimo wielkiego serca ciałko ma naprawdę nieduże, co sprawia, że przeskakiwanie nawet na najniższych 25cm tyczkach bywa dla niego wyzwaniem, nie mówiąc już o regulaminowych S-kach, bo do tych to pewnie całkiem nie uda nam się dojść. Lucky biegnie wolniej i mniej chętnie, gdy tyczki są w górze; gdy są położone na ziemi (lub podpórkach hopek) jego zaangażowanie znacznie się poprawia.
Dlatego wracamy do punktu wyjścia - mam plan naprawczy, ale po rozmowie z mądrzejszymi ode mnie w tej kwestii wiem, że może być ciężko. Jeśli problem tkwi w Lakusiowej głowie i jest wynikiem braku pewności siebie to z czasem damy radę się z tym uporać, ale jeśli problem leży w jego ciałku, fizyczności, to ciężko będzie to przeskoczyć (nomen omen).
Oprócz tego mieliśmy jedno wejście frisbowe, motywacja ok, lecz skuteczność łapania tym razem niska ;)

Chcąc nie chcąc, takie mikro psy to chyba jedynie w obi nie są pokrzywdzone, dlatego też odbieramy niedługo koziołek i uczymy się formalnego aportu, bo co nam innego zostało ;)

Wracając do agility, wzięliśmy też udział w zawodach w kategorii STARTERS (nasze pierwsze zawody!), ale nic nie zajęliśmy - liczyła się prędkość, a z borderami ścigać się to nie lada wyzwanie ;) Dostaliśmy za to paczuszkę smakołyków za udział, z czego Lucky był bardzo zadowolony ;) Oprócz tego Lucky biegał z Pauliną w specjalnej sylwestrowej konkurencji, która polegała na pokonaniu jak największej ilości przeszkód (każda z nich była odpowiednio punktowana) w ciągu 30s.
Jeszcze raz dzięki Paulina za chęć pobiegnięcia z tym małym szczekaczem ;)

Na koniec dwa miszcze, czyli:




About Karolina

Karolina i Avia

9 komentarzy :

  1. Niestety, ale w agi i frisbee takie maleństwa mają trudniej. Mam nadzieję, że uda ci się zbudować u Luckiego pewność siebie do skakania.
    Podziwiam cię za to, że mimo iż masz yorka, czyli psa z założenia raczej nienadającego się do sportów to dalej uparcie z nim ćwiczysz agi i fri. Inni ludzie zaraz poszliby na łatwiznę i kupiliby sobie bordera. Ty jednak uparcie trenujesz z Luckim. Podziwiam cię za twoją wytrwałość :).

    Hahaha Lucy i Lucki, na początku myślałam, że kupiłaś dla Luckiego dwa identyfikatory, zrozumiałam dopiero jak przeczytałam dalej i zobaczyłam zdjęcie. Taka mała różnica :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Nooo, chyba jednak zamierzam pójść na łatwiznę, bo jak się uda to i border do nas wkrótce dołączy ;) Co nie znaczy że z Lucky'm przestanę trenować, nie biorę tego pod uwagę :)

      Usuń
    2. W razie co jestem chętna na przyjęcie pod swój dach 'mojego' zminiaturyzowanego border collie miszcza! :D

      Usuń
  2. Niestety zawsze są jakieś problemy. Mam nadzieję, że z tyczkami chodzi tylko o pewność siebie i szybko uda się ją podbudować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój i 'mój' mistrz <3 Bardzo chętnie z nim pobiegam następnym razem, a jak Lucy będzie miała dobry dzień to zaszczytnie porzucasz jej frisbee !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wooow, coż za zaszczyt! :) Ale nie zapominaj o obi!!! :D

      Usuń
  4. Na pewno uda się wyrobić pewność siebie u Luckiego w skakaniu !
    +zapraszam do mnie. http://dogandmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój york gdy jest po strzyżeniu bardzo przypomina moją suczkę Lori.
    Fantastyczny blog, zdjęcia i oczywiście piesek.

    Zapraszam do mnie www.ppoolliicczzeekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no kolejny blog z tak pięknymi zdjęciami no poprostu skandal :D. Dlaczego ja nie umiem robić takich zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze do postów starszych niż tydzień są moderowane.